Política d'enviament i devolucions

Terminis de Lliurament

El termini de lliurament varia de 12 a 48 hores, en funció del producte i del dia de la setmana que s'ha realitzat la compra.

Les comandes es preparen en el moment en que el pagament ha estat confirmat i en el següent horari:

Dilluns a divendres de 9:00 a 13:30 h. Les comandes rebudes fora d'aquest horari es prepararan el dia laborable següent. No es realitzen enviaments dissabtes, diumenges ni festius.

Per compres realitzades amb recollida a la nostra botiga, el termini de lliurament serà de 12 a 24h. En el cas de les pastissos de bolquers, el temps d'elaboració pot ser superior en funció del model. En qualsevol cas, es comunicarà al client per mail quan la seva comanda estigui llest per ser recollit.

Els enviaments locals, fan referència a les poblacions de Badalona, ​​Sant Adrià del Besòs, Santa Coloma de Gramenet, Montgat i Tiana. Per compres d'import igual o superior a 50 €, l'enviament local serà gratuït. Per imports inferiors, el cost d'enviament serà de 4 €.

Els enviaments a Barcelona capital ser realitzats pel personal de la nostra botiga, amb un cost de 8 € (independentment del pes o el nombre d'embalums).

Els enviaments provincials podran ser realitzats tant pel personal de la nostra botiga, com per MRW, en funció de la població.

El transport serà realitzat pel personal de la nostra botiga, en les següents poblacions: Alella, Argentona, Barberà del Vallès, Cabrera de Mar, Cabrils, Cerdanyola del Vallès, Cornellà de Llobregat, el Masnou, Granollers, l'Hospitalet de Llobregat, Mataró, Mollet del Vallès. Premià, Sant Andreu de Llavaneres, Sant Boi de Llobregat, Sant Cugat del Vallès, Sant Joan Despí, Sant Just Desvern, Santa Coloma de Gramenet, Teià, Vallromanes, Vilanova del Vallès i Vilassar. Per a la resta de poblacions, l'enviament serà gestionat per MRW.

Els enviaments regionals i nacionals (Espanya peninsular), seran gestionats per l'empresa de transport MRW i el cost de l'enviament vindrà determinat pel pes.

Els enviaments nacionals i internacionals de flors i plantes, seran gestionats per l'empresa Flor10.

Per a enviaments a les illes, o a qualsevol altra població que no aparegui a la llista anteriorment esmentades, consulteu directament amb nosaltres al telèfon 93 465 26 45.

Despeses d'enviament

Els productes adquirits es lliuraran a l'adreça indicada a la comanda.


Els tiquets de compra s'enviaran a l'adreça de correu electrònic indicada pel client en el seu registre a la botiga online casanatalia.es i també podran ser consultats en el compte de registre creada per client a la botiga online casanatalia.es


Els dissabtes, diumenges i festius no hi haurà ni sortida ni lliurament de comandes, exceptuant les comandes a recollir a la botiga, que podran ser recollits els dissabtes al matí de 10 a 14h, si així s'ha confirmat.


El lliurament es realitzarà puntualment sota la responsabilitat del transportista.


Una comanda es considera lliurat en el moment en què el transportista lliura el paquet, o els paquets, al client i aquest signa el document de recepció de lliurament. Correspon al client verificar l'estat de la mercaderia a la recepció i indicar totes les anomalies en l'albarà de recepció de lliurament.


El preu dels enviaments és el reflectit en la següent taula:

0-2kg2-5 Kg5-10 Kg
Local4€4€4€
Provincial8€8€8€
Regional8€10€12€
Nacional10€12€14€

Reclamanación de comandes no lliurades

El consumidor i / o usuari, després de la recepció d'un mail que la seva comanda està enviat, si transcorregut un termini raonable no rep el producte, pot posar-se en contacte amb casanatalia.es a través del telèfon (+34) 93 465 26 45 , pel formulari de contacte o per mail: info@casanatalia.es per poder aclarir la causa de la demora.

Un cop obtinguda la reclamació, casanatalia.es contactarà amb el consumidor i / o usuari amb l'objecte d'explicar el que ha passat i arribar a un acord sobre l'esdevingut.

En cas últim que casanatalia.es no tingui disponibilitat del bé contractat, el consumidor i / o usuari serà informat d'aquesta falta de disponibilitat i en el termini més breu possible rebrà de casanatalia.es les sumes abonades.

Anul·lacions

Si un cop realitzada la compra es vol anul·lar una comanda que encara no ha estat expedit, es pot fer sempre que s'indiqui mitjançant el formulari de contacte establert a l'efecte a la secció "contacte" o per escrit a l'adreça electrònica info @ casanatalia .es, formulari d'atenció al client o bé per telèfon al número (+34) 93 465 26 45 indicant el número de la comanda que es vol cancel·lar.

Política de devolucions

El consumidor i / o usuari disposarà d'un termini de 24 hores a partir de la data de recepció del producte per a la devolució del mateix sense necessitat d'indicar el motiu i sense incórrer en cap cost excepte les despeses relatives a l'enviament que seran assumits per part del consumidor i / o usuari.

S'estableixen les següents excepcions (entre altres) en l'exercici del dret de desistiment i que vénen recollides expressament en la Llei en matèria de consumidors i usuaris, que són:

c) El subministrament de béns confeccionats conforme a les especificacions del consumidor i / o usuari o clarament personalitzats.

d) El subministrament de béns que puguin deteriorar-se o caducar amb rapidesa.

e) El subministrament de béns precintats que no siguin aptes per a ser retornats per raons de protecció de la salut o d'higiene i que hagin estat desprecintats després del lliurament.

f) El subministrament de béns que després del seu lliurament i tenint en compte la seva naturalesa s'hagin barrejat de manera indissociable amb altres béns.

A més, no s'acceptaran devolucions en els casos que, tal com s'indica en la descripció del producte, la imatge no coincideixi en la seva totalitat, amb l'article rebut. En el cas de pastissos de bolquers, per substitució del model dels diferents articles que inclouen (peluixos, mantes, sonalls, pitets, peücs, etc.). En el cas de rams de flors, per substitució del tipus de flor, que variarà en funció de la temporada i la disponibilitat.

La devolució de l'import es realitzarà mitjançant el mateix mètode de pagament amb el que l'usuari va realitzar la compra.


El producte retornat haurà d'estar en les mateixes condicions en què es va rebre, és a dir, en perfectes condicions i per descomptat no podrà trobar-se danyat, colpejat o amb proves fahecientes d'ús que impedeixin de nou la venda del mateix producte. Per realitzar l'enviament del mateix s'ha de fer en un embalatge apropiat que el protegeixi durant el trajecte.

Procediment:

Per exercir el seu dret de desistiment, el consumidor i / o usuari disposa d'un termini de 24 hores. Per a això emplenar el formulari establert a l'efecte en la secció "El meu compte" o bé farà un altre tipus de declaració inequívoca en la que assenyali la seva decisió de desistir del contracte de venda.

Ja sigui per un mitjà o un altre, la seva comunicació ha de contenir les següents dades:

Les seves dades identificatives: nom complet i adreça
Nombre de comanda que figura en la factura que li ha remès juntament amb el bé adquirit
Descripció del bé adquirit
La seva voluntat de desistir del contracte de compravenda
Data de la comunicació
Si envia la seva petició per mitjà no electrònic (per exemple, correu postal) la mateixa haurà de venir signada.
A partir de la data en la qual ens comuniqui la seva decisió de desistir del contracte, el consumidor i / o usuari té un termini de 7 dies naturals per tornar a casanatalia.es en perfecte estat el bé adquirit juntament amb còpia de la factura de compra.

casanatalia.es comunicar sense demora al consumidor i / o usuari mitjançant mail el justificant de recepció de l'esmentat desistiment, amb les instruccions de l'enviament per part del consumidor i / o usuari. Un cop rebut el producte o el consumidor i / o usuari hagi presentat prova fefaent de la devolució del bé, casanatalia.es lliurarà sense demores indegudes les sumes lliurades pel consumidor i / o usuari.