Condicions de venda

Les presents condicions generals de venda s'apliquen estrictament a totes les vendes de productes efectuades per la botiga en línia casanatalia.es. Tot comanda feta a la botiga online casanatalia.es implica necessàriament a títol de condició essencial, determinant i imprescindible, l'acceptació sense reserves pel Client de les Condicions Generals de Venda de la botiga en línia casanatalia.es vigents el dia en què es dugui a terme la comanda corresponent. A més, el Client reconeix que l'acceptació de les presents condicions implicarà l'aplicació d'aquestes a la comanda a què es refereixen, així com a tot comanda posterior, amb excepció d'aquells casos en què noves condicions siguin posades en el seu coneixement per la botiga en línia casanatalia .es. El fet que la botiga en línia casanatalia.es no recorri en un moment donat a qualsevol de les presents condicions no pot ser interpretat ni equivaldrà a renunciar a recórrer a elles en el futur o en el passat.
La interpretació i l'execució de les condicions, així com tots els actes que siguin conseqüència d'elles, quedaran sotmesos al dret espanyol, llevat que hi hagi disposicions d'ordre públic contràries a això.

IDENTITATS DE LES PARTS

D'una banda, Flors i Detalls CASA NATALIA amb CIF E-72532914 com a proveïdor dels productes contractats pel consumidor i / o usuari, amb domicili social al C / Pere III, 13-19 Baixos 08915 Badalona - Barcelona - Espanya. Direcció de contacte info@casanatalia.es i el telèfon (+34) 934652645. Inscrita en el registre d'activitats econòmiques per a "Llavors, adobs, flors i plantes" epígraf 659.7, i "Tota classe d'articles" epígraf 662.2.

D'altra banda, l'usuari, registrat en el lloc web i el propòsit és ser consumidor i / o usuari de la mateixa i / o contractar els productes o serveis de casanatalia.es. El consumidor i / o usuari té responsabilitat per les dades que proporcioni a casanatalia.es I per tant respon de la veracitat de les dades que proporcioni en la present web.

PREUS

Els preus publicats a la botiga en línia casanatalia.es són en Euros. Tots els preus porten l'IVA inclòs aplicable en el dia de la comanda, qualsevol canvi de taxa d'IVA serà aplicat automàticament als preus dels productes en venda a la botiga online casanatalia.es.
Les ofertes sobre productes de venda a la botiga en línia casanatalia.es es mostraran a l'apartat "Ofertes" o s'indicarà a la fitxa del producte i, si no s'indica el contrari, seran vàlides mentre es mostrin en pantalla.
Els vals de descompte tindran una vigència i condicions especials per a la seva utilització. Consulteu les especificacions de cada val abans d'utilitzar-lo.

Objecte del contracte (DESCRIPCIÓ DELS PRODUCTES I SERVEIS)

L'objecte del present contracte és regular la relació existent entre casanatalia.es i el consumidor i / o usuari en el moment en què aquest atorga el seu consentiment durant el procés de contractació en acceptar la casella corresponent. (Casella que, previ a la seva acceptació, informarà sobre les presents condicions generals, avís legal i política de privacitat de la present web).

La relació contractual de compravenda comportarà el lliurament a canvi d'un preu determinat en la web d'un producte.

FORMES DE PAGAMENT

En formular la comanda, el client pot triar lliurement pagar les compres que faci a la botiga online Zona de Pàdel mitjançant:

Transferència bancària: El comprador per efectuar el pagament mitjançant aquesta modalitat ha de fer una transferència bancària (determinant en el concepte la referència de la comanda) en un termini màxim de 3 dies hàbils des de la realització de la comanda. L'empresa es reserva el dret de cancel·lar la comanda en cas de no haver rebut confirmació de la transferència transcorregut aquest termini. El compte bancari es mostrarà al client en el moment en què aquest triï aquesta modalitat de pagament.

Mitjançant targeta de crèdit o dèbit a través del TPV virtual. A través d'aquest mitjà de pagament, el comprador haurà de facilitar el seu número de targeta, la data de caducitat i el seu número CVV. En aquest cas, les seves dades seran xifrades i enviats sota servidor segur al TPV virtual del banc. Aquest procediment no facilita el número de targeta a casanatalia.es.

PRODUCTE

Les ofertes presentades per la botiga en línia casanatalia.es són vàlides dins del límit de les existències disponibles i de les dates establertes per a l'oferta. La botiga online casanatalia.es es reserva el dret de modificar l'assortiment de productes en funció de les dificultats imposades pels seus proveïdors.

En el cas que el producte seleccionat no mostrar com estoc, a la pàgina del producte l'usuari podrà facilitar el seu email amb l'objecte que l'entitat es posi en contacte amb l'usuari un cop estigui disponible el producte mitjançant correu electrònic.

ENVIAMENTS I DEVOLUCIONS

Terminis de Lliurament

El termini de lliurament varia de 12 a 48 hores, en funció del producte i del dia de la setmana que s'ha realitzat la compra.

Les comandes es preparen en el moment en que el pagament ha estat confirmat i en el següent horari:

Dilluns a divendres de 9:00 a 13:30 h. Les comandes rebudes fora d'aquest horari es prepararan el dia laborable següent. No es realitzen enviaments dissabtes, diumenges ni festius.

Per compres realitzades amb recollida a la nostra botiga, el termini de lliurament serà de 12 a 24h. En el cas de les pastissos de bolquers, el temps d'elaboració pot ser superior en funció del model. En qualsevol cas, es comunicarà al client per mail quan la seva comanda estigui llest per ser recollit.

Els enviaments locals, fan referència a les poblacions de Badalona, ​​Sant Adrià del Besòs, Santa Coloma de Gramenet, Montgat i Tiana. Per compres d'import igual o superior a 50 €, l'enviament local serà gratuït. Per imports inferiors, el cost d'enviament serà de 4 €.

Els enviaments a Barcelona capital ser realitzats pel personal de la nostra botiga, amb un cost de 8 € (independentment del pes o el nombre d'embalums).

Els enviaments provincials podran ser realitzats tant pel personal de la nostra botiga, com per MRW, en funció de la població.

El transport serà realitzat pel personal de la nostra botiga, a Barcelona capital i en les següents poblacions: Alella, Argentona, Barberà del Vallès, Cabrera de Mar, Cabrils, Cerdanyola del Vallès, Cornellà de Llobregat, el Masnou, Granollers, l'Hospitalet de Llobregat, Mataró, Mollet del Vallès. Premià, Sant Andreu de Llavaneres, Sant Boi de Llobregat, Sant Cugat del Vallès, Sant Joan Despí, Sant Just Desvern, Santa Coloma de Gramenet, Teià, Vallromanes, Vilanova del Vallès i Vilassar. Per a la resta de poblacions, l'enviament serà gestionat per MRW.

Els enviaments regionals i nacionals (Espanya peninsular), seran gestionats per l'empresa de transport MRW i el cost de l'enviament vindrà determinat pel pes.

Els enviaments nacionals i internacionals de flors i plantes, seran gestionats per l'empresa Flor10.

Per a enviaments a les illes, o a qualsevol altra població que no aparegui a la llista anteriorment esmentades, consulteu directament amb nosaltres al telèfon 93 465 26 45.

Despeses d'enviament

Els productes adquirits es lliuraran a l'adreça indicada a la comanda.
Els tiquets de compra s'enviaran a l'adreça de correu electrònic indicada pel client en el seu registre a la botiga online casanatalia.es i també podran ser consultats en el compte de registre creada per client a la botiga online casanatalia.es.


Els dissabtes, diumenges i festes no hi haurà ni sortida ni lliurament de comandes.
El lliurament es realitzarà puntualment sota la responsabilitat del transportista.


Una comanda es considera lliurat en el moment en què el transportista lliura el paquet, o els paquets, al client i aquest signa el document de recepció de lliurament. Correspon al client verificar l'estat de la mercaderia a la recepció i indicar totes les anomalies en l'albarà de recepció de lliurament.


El preu dels enviaments és el reflectit en la següent taula:

0-2 Kg2-5 Kg5-10Kg
Local4€4€4€
Provincial8€8€8€
Regional8€10€12€
Nacional10€12€14€


Reclamanación de comandes no lliurades

El consumidor i / o usuari, després de la recepció d'un mail que la seva comanda està enviat, si transcorregut un termini raonable no rep el producte, pot posar-se en contacte amb casanatalia.es a través del telèfon (+34) 934.652.645, pel formulari de contacte o per mail: info@casanatalia.es per poder aclarir la causa de la demora.

Un cop obtinguda la reclamació, casanatalia.es contactarà amb el consumidor i / o usuari amb l'objecte d'explicar el que ha passat i arribar a un acord sobre l'esdevingut.

En cas últim que casanatalia.es no tingui disponibilitat del bé contractat, el consumidor i / o usuari serà informat d'aquesta falta de disponibilitat i en el termini més breu possible rebrà de casanatalia.es les sumes abonades.

Anul·lacions

Si un cop realitzada la compra es vol anul·lar una comanda que encara no ha estat expedit, es pot fer sempre que s'indiqui mitjançant el formulari de contacte establert a l'efecte a la secció "contacte" o per escrit a l'adreça electrònica info @ casanatalia .es, formulari d'atenció al client o bé per telèfon al número (+34) 934.652.645 indicant el número de la comanda que es vol cancel·lar.

Política de devolucions

El consumidor i / o usuari disposarà d'un termini de 24 hores comptades a partir de la data de recepció del producte per a la devolució del mateix sense necessitat d'indicar el motiu i sense incórrer en cap cost excepte les despeses relatives a l'enviament que seran assumits per part del consumidor i / o usuari.

S'estableixen les següents excepcions (entre altres) en l'exercici del dret de desistiment i que vénen recollides expressament en la Llei en matèria de consumidors i usuaris, que són:

c) El subministrament de béns confeccionats conforme a les especificacions del consumidor i / o usuari o clarament personalitzats.

d) El subministrament de béns que puguin deteriorar-se o caducar amb rapidesa.

e) El subministrament de béns precintats que no siguin aptes per a ser retornats per raons de protecció de la salut o d'higiene i que hagin estat desprecintats després del lliurament.

f) El subministrament de béns que després del seu lliurament i tenint en compte la seva naturalesa s'hagin barrejat de manera indissociable amb altres béns.

A més, no s'acceptaran devolucions en els casos que, tal com s'indica en la descripció del producte, la imatge no coincideixi en la seva totalitat, amb l'article rebut. En el cas de pastissos de bolquers, per substitució del model dels diferents articles que inclouen (peluixos, mantes, sonalls, pitets, peücs, etc.). En el cas de rams de flors, per substitució del tipus de flor, que variarà en funció de la temporada i la disponibilitat.

La devolució de l'import es realitzarà mitjançant el mateix mètode de pagament amb el que l'usuari va realitzar la compra.

El producte retornat haurà d'estar en les mateixes condicions en què es va rebre, és a dir, en perfectes condicions i per descomptat no podrà trobar-se danyat, colpejat o amb proves fahecientes d'ús que impedeixin de nou la venda del mateix producte. Per realitzar l'enviament del mateix s'ha de fer en un embalatge apropiat que el protegeixi durant el trajecte.

Procediment:

Per exercir el seu dret de desistiment, el consumidor i / o usuari disposa d'un termini de 24 hores. Per a això emplenar el formulari establert a l'efecte en la secció "El meu compte" o bé farà un altre tipus de declaració inequívoca en la que assenyali la seva decisió de desistir del contracte de venda.

Ja sigui per un mitjà o un altre, la seva comunicació ha de contenir les següents dades:

Les seves dades identificatives: nom complet i adreça
Nombre de comanda que figura en la factura que li ha remès juntament amb el bé adquirit
Descripció del bé adquirit
La seva voluntat de desistir del contracte de compravenda
Data de la comunicació
Si envia la seva petició per mitjà no electrònic (per exemple, correu postal) la mateixa haurà de venir signada.
A partir de la data en la qual ens comuniqui la seva decisió de desistir del contracte, el consumidor i / o usuari té un termini de 7 dies naturals per tornar a casanatalia.es en perfecte estat el bé adquirit juntament amb còpia de la factura de compra.

casanatalia.es comunicar sense demora al consumidor i / o usuari mitjançant mail el justificant de recepció de l'esmentat desistiment, amb les instruccions de l'enviament per part del consumidor i / o usuari. Un cop rebut el producte o el consumidor i / o usuari hagi presentat prova fefaent de la devolució del bé, casanatalia.es lliurarà sense demores indegudes les sumes lliurades pel consumidor i / o usuari.

REGISTRE D'USUARIS

Per navegar per la botiga i afegir productes a la cistella no cal estar registrat. No obstant això, per a realitzar la compra si caldrà que es registri com a usuari. Li demanarem les seves dades personals per generar la seva fitxa de client, aquestes dades quedaran protegits en virtut del que disposa la Llei 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.
Amb el seu compte d'usuari podrà realitzar compres i beneficiar-se dels descomptes, promocions i regals que oferim als nostres clients.
En el seu compte podrà consultar l'historial i detalls de les seves comandes, les seves direccions d'enviament, els seus mitjans de pagament, els seus vals de descompte, etc.

PROCÉS DE COMPRA

Per comprar a la botiga en línia casanatalia.es serà necessari ser usuari registrat i major de 18 anys.
Afegiu tots els productes que desitgi a la cistella, posteriorment per realitzar la compra feu clic a "Confirmar". Li demanarem l'adreça d'enviament i l'adreça de client (pot usar la mateixa direcció per a les dues coses).
Posteriorment se us demanarà triar el tipus d'enviament, aquestes tarifes es calculen d'acord amb la direcció de lliurament proporcionada i amb el pes total del paquet.
Finalment haurà de triar la forma de pagament, ja sigui mitjançant transferència bancària, contra reemborsament, PayPal o amb targetes de dèbit o crèdit.

GARANTIES

La reparació i la substitució seran gratuïtes per a l'usuari. Aquesta gratuïtat comprendrà les despeses necessàries realitzades per solucionar la falta de conformitat dels productes amb el contracte, especialment les despeses d'enviament, així com els costos relacionats amb la mà d'obra i els materials.

És obligació del client fer arribar la mercaderia defectuosa pels seus mitjans per poder tramitar la garantia, un cop recepcionada i aprovada la garantia, casanatalia.es procedirà a reemplaçar el producte enviant-ho al client a ports pagats, sense que al client li costi cap despesa addicional .

El venedor respon de les faltes de conformitat que es manifestin en un termini de dos anys des del lliurament. El consumidor i usuari ha d'informar el venedor de la falta de conformitat en el termini de dos mesos des que va tenir coneixement d'ella.

CONTACTE

En qualsevol moment que vostè ho desitgi pot posar-se en contacte amb nosaltres per sol·licitar més informació o resoldre els seus dubtes.

Les parts se sotmeten, a elecció, per a la resolució dels conflictes i amb renúncia a qualsevol altre fur, als jutjats i tribunals del domicili de l'usuari.

casanatalia.es © 2016.